Advies en Administratie Deunk

A.A.D is een Advies en Administratiekantoor dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Vanuit de vestigingsplaats Winterswijk zijn wij werkzaam voor opdrachtgevers uit de Achterhoek en Liemers in Nederland en een gedeelte van Nordrhein-Westfalen in Duitsland. Door onze jarenlange ervaring in diverse branche's t.w.:  Aannemersbedrijven(B en U en GWW-sector)  Agrarische loonbedrijven  Midden en Kleinbedrijf zijn wij in staat U een scala van diensten aan te bieden en verstaan wij de taal van de ondernemer. De activiteiten van A.A.D. bestaan uit: het geven van advies met betrekking tot:  Financiële administratie  Loonadministratie en Personeelsbegeleiding  Certificeringtraject (VCA/GMP)  Het verzorgen van de administratieve verplichtingen bij het werken in Duitsland het verzorgen van Uw administratie door:  Het vastleggen van gegevens incl. het opstellen van de jaarrekening  Het voeren van de loonadministratie, incl. belastingaangifte het ondersteunen van Uw bedrijfsvoering :  Bij ziekte en vakantie  Bij pieken in Uw bedrijf Door de kleinschaligheid van ons bedrijf zijn wij in staat flexibel op Uw wensen te reageren. Uw Bedrijfscertificering (VCA/GMP) up to date houden door:  Kwaliteits Handboek bewaking  Toolbox meetings verzorgen /uitvoeren  VGM- inspectie's houden  Kwartaal rapportage's maken  Interne audits voorbereiden en afnemen  Kontakten onderhouden met externe adviseurs  Scholings- en opleidingsplan verzorgen etc.

Contact:

Advies en Administratie Deunk