Esendam Fiscaal Advies

Esendam Fiscaal Advies is een pro actief kantoor met aandacht voor de klant. Samen met u zorgen wij voor de beste balans op fiscaal, juridisch en financieel terrein. Voor grip en controle op uw financiële zaken, bieden wij u ook ondersteuning bij (online) boekhouden en verzorgen wij uw jaarrekening en aangiften. Dit tegen een vooraf afgesproken prijs. Voordat u (online) gaat boekhouden kijken wij samen met u of uw onderneming (fiscaal) goed in de steigers staat. Daarnaast geven wij u pro actief (fiscaal) advies. Een goed (fiscaal) advies resulteert immers in betere cijfers. Hier ziet u direct de (andere) insteek van Esendam Fiscaal Advies. Wij beginnen pro actief met een (fiscaal) advies, dat vervolgens resulteert in cijfers. Wij wachten niet op de jaarlijkse bespreking van de jaarstukken om achteraf te kunnen constateren dat het (fiscaal) beter had gekund. Dan is het immers te laat! Heeft u een vraag over onze diensten? Of wilt u onder het genot van een kop koffie vrijblijvend bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen? Stuur ons dan een mail of bel ons gerust voor een afspraak.

Contact:

Esendam Fiscaal Advies
Contactpersoon: Remco Esendam
0543-820999 06-45115995
info@esendamfiscaaladvies.nl
de Slingeweg 5, 7115 AG Winterswijk-Brinkheurne

Trefwoorden:

totaal advies, belastingadvies, fiscaal advies, juridisch advies, accountancy, administratie, boekhouding, jaarrekeningen, aangiften

Kaart: