Ondernemers gezocht voor Keunenhuis.

Natuurmonumenten is eigenaar van het prachtige Keunenhuis in Woold. Ze willen dit pand graag een nieuwe bestemming geven die recht doet aan de plek en de kernwaarden daarvan. Het is een kans voor ondernemers die een goed en passend idee hebben wat juist daar gerealiseerd kan worden. De randvoorwaarden zijn onderwerp van bespreking, maar uiteindelijk moet er een rendabel bedrijf staan.
Bij deze de vraag aan jullie als leden van de OBW: “Ken je iemand die deze ondernemer zou kunnen zijn, of ben je het misschien zelf, geef de informatie door!”

UITNODIGING
Natuurmonumenten wil graag met ondernemers op locatie om tafel om creatieve en vooral ook economisch haalbare idee├źn te verzamelen en te verkennen. We horen graag wat u vanuit uw ondernemerschap aan kansen ziet voor een goede toekomst voor het Keunenhuis.

Datum: 12 februari
Tijd: 9.30 uur tot 13.00 uur, met aansluitend een lunch.
Locatie: Keunenhuis, Wooldseweg 127, 7108 AA Winterswijk-Woold

Landgoed het Keunenhuis heeft een grote cultuurhistorische waarde en bestaat uit een authentieke boerderij met drie bijgebouwen, die allen de status van rijksmonument hebben. De gebouwen worden omringd door wei- en hooilanden, akkers, houtwallen, een boomgaard en bos (samen ongeveer 20 ha). Natuurmonumenten zoekt een functie die zowel de bijzondere cultuurhistorische waarden van het Keunenhuis ondersteunt als ook rendabel is, zodat landgoed het Keunenhuis ook voor de toekomst behouden blijft en onderhouden kan worden.
We zoeken daarbij een goede partij om de ideeen te realiseren.

Ik hoop u 12 februari te ontmoeten. U kunt zich aanmelden bij Eke van den Berg, via e.vandenberg@natuurmonumenten.nl .

Meer informatie over het Keunenhuis is te lezen op www.natuurmonumenten.nl/natuurgebied/keunenhuis/nieuwe-bestemming-keunenhuis .

Met vriendelijke groet,

Marita Driessen
Projectleider
06-54 29 53 24

Doe mee met Natuurmonumenten en bescherm natuur in Nederland.