Mudita Academie BV

Woold
rene@mudita-academie.nl
+31(0)653 67 50 53
Mudita; Het gevoel van vreugde en geluk dat een mens ervaart wanneer het een ander goed gaat. Daar waar blijheid en compassie samenkomen en mensen zich ontwikkelen. Wat je van ons mag verwachten is absoluut commitment voor jouw ontwikkeling en persoonlijk leiderschap. In wat wij noemen een ‘bedrijfskundige context’. Je hebt te maken met een organisatie waar je werkt of waar je wenst te werken. Vanuit de bedrijfskunde heeft die organisatie een cultuur en een vorm. Alleen de beste fit tussen jou en je ontwikkeling versus die van de organisatie kan zorgen dat het je goed gaat als het over werk gaat. En dat het de organisatie goed gaat.
Het is ons uitgangspunt voor jouw work-life balance en een gezonde resultaatontwikkeling van de organisatie. Wij hebben ervaring in het kleine en middelgrote MKB, de overheid en bij zorginstellingen. Bij dienstverlenende professionals als ook bij professionals die met hun handen mooie producten maken.